• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 538
Mottagna reaktioner
12 913
Poäng
9 787
Hade otur att svara på verkställighetsslingan fram till stängning kl 16 idag. 15.58 fick jag ta över en från kundservice. Tog nästan 40 minuter det samtalet..
 

Brorsan

V.I.P
Poäng: 617
Blev medlem
12 Maj 2019
Meddelanden
996
Mottagna reaktioner
632
Poäng
617
Hade otur att svara på verkställighetsslingan fram till stängning kl 16 idag. 15.58 fick jag ta över en från kundservice. Tog nästan 40 minuter det samtalet..
Det är därför man går på toaletten sista halvtimman på fredagar. Men nu har du istället gjort dig förtjänt av ett extra glas rött eller en öl. Lite belöning ska man ge sig.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 538
Mottagna reaktioner
12 913
Poäng
9 787
Det är därför man går på toaletten sista halvtimman på fredagar. Men nu har du istället gjort dig förtjänt av ett extra glas rött eller en öl. Lite belöning ska man ge sig.

Personen får ringa på måndag igen, lyckades aldrig få ur den vad det var den ville..
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 538
Mottagna reaktioner
12 913
Poäng
9 787
Jag har under lång tid haft svårt för särskrivningar. Fenomenet att inte kunna använda de/dem någorlunda rätt börjar dock ta över ledartröjan i saker att irriteras över.
Dem är inte dem som är dem dem.
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 263
Mottagna reaktioner
865
Poäng
717
Efter att skolan tog slut så slutade jag använda dem och istället skriver dom, vet inte varför. De tillfällen man använder de och dom känns dock mer naturligt, som att det sker automatiskt.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp